HasanAYT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veri merkezinden kıraladığımızda lisansları falan alındığında güvenlik onlardan sorumlu değil mi ?
hayir butun guvenligi sen sagliyacaksin sadece onlar fiziksel guvenligi saglar yanma , calinma vs vs