• 13-02-2018, 17:29:35
    #1
    Ya açıköğretimden lise okuyodum ben şimdi. 10 yıldır falan geçen sene bitti işte. Her neyse, üniversite okuyacam ya sözde, Üniversite sınavı bekliyorum ÖSS kalkmış tabi ygs lys falan olmuş. ben bunu biraz geç öğrendim. Şimdi yine adı değişmiş. Ben şimdi üniversite okumak istiyorum açıktan falan, nasıl girecem sınava ne sınavına gireyim napayım fikri olan var mı?
  • 13-02-2018, 17:41:45
    #2
    Hocam eğitim sistemi hakkında konuşulmaya başlayınca "çıldıvıyovum".
  • 13-02-2018, 17:44:07
    #3
    hiç bir fikrim yok en son bildiğim şey muhtemelen değişmiştir
  • 13-02-2018, 17:45:09
    #4
    Sen universiteyi kazanana kadar yine bi kac defa ismi vede cismi degisir sistemin
  • 13-02-2018, 17:49:36
    #5
    Mart ayında TYT başvuruları başlayacak.
    Başvuru yapacaksın.
    Haziran ayında sınav var.
    Sınava gideceksin ve sınava gireceksin.
    Çok inanılmaz kötü yapmazsan eğer okulun ve devletin verdiği puan üzerine senin yapacağın doğrular ile rahatlıkla AÖF yerleşebilirsin.
    Eğer örgün öğretim görmek istiyorsan kalan süre içerisinde değerlendirme yaparak özel ders hocası tutarak haziran ayındaki sınavlara kadar çalışıp sınavdan aldığın puana göre yerleşebilirsin bir yerlere.
  • 13-02-2018, 17:58:25
    #6
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya açıköğretimden lise okuyodum ben şimdi. 10 yıldır falan geçen sene bitti işte. Her neyse, üniversite okuyacam ya sözde, Üniversite sınavı bekliyorum ÖSS kalkmış tabi ygs lys falan olmuş. ben bunu biraz geç öğrendim. Şimdi yine adı değişmiş. Ben şimdi üniversite okumak istiyorum açıktan falan, nasıl girecem sınava ne sınavına gireyim napayım fikri olan var mı?
    YGS ve LYS onlarda değişti. Şimdi TYT, AYT oldu. Genel olarak YKS'de denilebilir. Sistem ile ilgili bilgi almak için;

    http://www.yok.gov.tr/web/guest/yks-...e-puan-turleri