geçen sene bitti işte. Her neyse, üniversite okuyacam ya sözde, Üniversite sınavı bekliyorum ÖSS kalkmış tabi ygs lys falan olmuş. ben bunu biraz geç öğrendim. Şimdi yine adı değişmiş. Ben şimdi üniversite okumak istiyorum açıktan falan, nasıl girecem sınava ne sınavına gireyim napayım fikri olan var mı?
ÖSS Beklemekten Üniversite okuyamıyorum ya!
5
●253
- 13-02-2018, 17:29:35Ya açıköğretimden lise okuyodum ben şimdi. 10 yıldır falan
geçen sene bitti işte. Her neyse, üniversite okuyacam ya sözde, Üniversite sınavı bekliyorum ÖSS kalkmış tabi ygs lys falan olmuş. ben bunu biraz geç öğrendim. Şimdi yine adı değişmiş. Ben şimdi üniversite okumak istiyorum açıktan falan, nasıl girecem sınava ne sınavına gireyim napayım fikri olan var mı?
- 13-02-2018, 17:49:36Mart ayında TYT başvuruları başlayacak.
Başvuru yapacaksın.
Haziran ayında sınav var.
Sınava gideceksin ve sınava gireceksin.
Çok inanılmaz kötü yapmazsan eğer okulun ve devletin verdiği puan üzerine senin yapacağın doğrular ile rahatlıkla AÖF yerleşebilirsin.
Eğer örgün öğretim görmek istiyorsan kalan süre içerisinde değerlendirme yaparak özel ders hocası tutarak haziran ayındaki sınavlara kadar çalışıp sınavdan aldığın puana göre yerleşebilirsin bir yerlere. - 13-02-2018, 17:58:25YGS ve LYS onlarda değişti. Şimdi TYT, AYT oldu. Genel olarak YKS'de denilebilir.Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistem ile ilgili bilgi almak için;
http://www.yok.gov.tr/web/guest/yks-...e-puan-turleri