Ya açıköğretimden lise okuyodum ben şimdi. 10 yıldır falan

geçen sene bitti işte. Her neyse, üniversite okuyacam ya sözde, Üniversite sınavı bekliyorum
ÖSS kalkmış tabi ygs lys falan olmuş. ben bunu biraz geç öğrendim. Şimdi yine adı değişmiş. Ben şimdi üniversite okumak istiyorum açıktan falan, nasıl girecem sınava ne sınavına gireyim napayım fikri olan var mı?