Mart ayında TYT başvuruları başlayacak.
Başvuru yapacaksın.
Haziran ayında sınav var.
Sınava gideceksin ve sınava gireceksin.
Çok inanılmaz kötü yapmazsan eğer okulun ve devletin verdiği puan üzerine senin yapacağın doğrular ile rahatlıkla AÖF yerleşebilirsin.
Eğer örgün öğretim görmek istiyorsan kalan süre içerisinde değerlendirme yaparak özel ders hocası tutarak haziran ayındaki sınavlara kadar çalışıp sınavdan aldığın puana göre yerleşebilirsin bir yerlere.