• 31-01-2018, 10:22:34
    #1
    Kredi kartlarımızı internet alışverişlerinde kullanımını ‘’onaylamak’’ için son gün. İşlemi gerçekleştirmeyen varsa mağduriyet yaşamamak adına yapsın arkadaşlar.

    Ben Vakıfbank mobil bankacılıktan kolayca yaptım, diğer bankaları bilemiyorum.
  • 31-01-2018, 10:24:17
    #2
    nasıl bir mağduriyet olacak bilgim olmadığı için soruyorum bir daha açamıyor muyuz ki acaba ?
  • 31-01-2018, 10:32:21
    #3
    2018 aralığına kadar uzatıldığını biliyordum yanılıyor muyum?
  • 31-01-2018, 10:33:15
    #4
    Nedir bu muhabbet benim bilgim yok
  • 31-01-2018, 12:21:49
    #5
    Benim merak ettiğim tüm bankalar mağduriyet yaşamamak adına onaylayın diyor, farzı misal onaylamadık veya unuttuk bir daha kartı internette kullanamayacakmıyız sonsuza kadar kapanacakmı, daha sonradan açtırabilecezmi bir bilgisi olan varmı?
  • 31-01-2018, 13:09:57
    #6
    Ne yani bir daha kullanamayacak mıyız .
  • 01-02-2018, 00:11:20
    #7
    Kurumsal Üye
    Kapandıktan sonra tekrar açtırabilirsiniz arkadaşlar.
  • 01-02-2018, 00:26:00
    #8
    tumut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl bir mağduriyet olacak bilgim olmadığı için soruyorum bir daha açamıyor muyuz ki acaba ?
    Narcos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2018 aralığına kadar uzatıldığını biliyordum yanılıyor muyum?
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedir bu muhabbet benim bilgim yok
    KuyucuOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim merak ettiğim tüm bankalar mağduriyet yaşamamak adına onaylayın diyor, farzı misal onaylamadık veya unuttuk bir daha kartı internette kullanamayacakmıyız sonsuza kadar kapanacakmı, daha sonradan açtırabilecezmi bir bilgisi olan varmı?
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yani bir daha kullanamayacak mıyız .
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapandıktan sonra tekrar açtırabilirsiniz arkadaşlar.
    İlla ki tekrar açtırma şansınız olur. Ancak bi süre tanındı, uzatıldı, son gün oldu vs. Belki şu an kolayca alabilirken daha sonrasında şubeye çağırıp form doldurturlar, farklı bir prosedür uygularlar. Yapmak isteyenler şimdi kolayca yaparsa hiç bir sorun yaşamamış olur.
    -Banka çalışanı değilim.-