nasıl bir mağduriyet olacak bilgim olmadığı için soruyorum bir daha açamıyor muyuz ki acaba ?
2018 aralığına kadar uzatıldığını biliyordum yanılıyor muyum?
Nedir bu muhabbet benim bilgim yok
Benim merak ettiğim tüm bankalar mağduriyet yaşamamak adına onaylayın diyor, farzı misal onaylamadık veya unuttuk bir daha kartı internette kullanamayacakmıyız sonsuza kadar kapanacakmı, daha sonradan açtırabilecezmi bir bilgisi olan varmı?
Ne yani bir daha kullanamayacak mıyız .
Kapandıktan sonra tekrar açtırabilirsiniz arkadaşlar.
İlla ki tekrar açtırma şansınız olur. Ancak bi süre tanındı, uzatıldı, son gün oldu vs. Belki şu an kolayca alabilirken daha sonrasında şubeye çağırıp form doldurturlar, farklı bir prosedür uygularlar. Yapmak isteyenler şimdi kolayca yaparsa hiç bir sorun yaşamamış olur.
-Banka çalışanı değilim.-