Benim merak ettiğim tüm bankalar mağduriyet yaşamamak adına onaylayın diyor, farzı misal onaylamadık veya unuttuk bir daha kartı internette kullanamayacakmıyız sonsuza kadar kapanacakmı, daha sonradan açtırabilecezmi bir bilgisi olan varmı?