---- ----
Manzara süper ama manşette memleketimin sloganını görünce daha çok hoşuma gitti.. Her yörenin şivesi, azı farklı...Benim memleketimin güzel yürekli insanları da böyle temiz ve içten konuşuyor..Şehirdekiler istanbul ağzına döndü ama Kastamonudaki köylerimizde yaşayanların böyle samimi bir agzı şivesi var.
Siz Güzel yürekli Dostlarımla paylaşayım istedim
Bu arada: Ayuların çoğu, artık şehirde aramızda dolaşıyor. Her milletten her ilden var
Abi manzara süper ya.. İçim gitti keşke Adana'da böyle olsa
O cümleyi hiç bir kastamonulu sevmez ve kendine hakaret kabul eder.
Hocam, şu yüzden sevmiyoruz: Daş düşebülü, ayu çıkabülü derken, art niyetli adi kişiler, Ayıyı Kastamonu insanı ile bir tuttukları için. Nerede dağ varsa orada ayı muhakkak çıkar