• 17-01-2018, 10:31:59
    #46
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ----
    ----
    Manzara süper ama manşette memleketimin sloganını görünce daha çok hoşuma gitti.. Her yörenin şivesi, azı farklı...Benim memleketimin güzel yürekli insanları da böyle temiz ve içten konuşuyor..Şehirdekiler istanbul ağzına döndü ama Kastamonudaki köylerimizde yaşayanların böyle samimi bir agzı şivesi var.
    Siz Güzel yürekli Dostlarımla paylaşayım istedim
    Bu arada: Ayuların çoğu, artık şehirde aramızda dolaşıyor. Her milletten her ilden var
    Abi manzara süper ya.. İçim gitti keşke Adana'da böyle olsa
  • 17-01-2018, 11:00:56
    #47
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi manzara süper ya.. İçim gitti keşke Adana'da böyle olsa
    Kastamonunun kışı ayrı yazı ayrı güzel... Adana ya gelmezse sen Kastamonu ya gel misafirim ol
  • 17-01-2018, 11:10:48
    #48
    Çok güzel memleket özellikle sahil bölgesi. Kastamonu gelişecek. Bir sürü proje var
  • 17-01-2018, 11:13:06
    #49
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel memleket özellikle sahil bölgesi. Kastamonu gelişecek. Bir sürü proje var
    İnebolu abana ve memleketim Çatalzeytin harikadır
  • 17-01-2018, 11:14:48
    #50
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnebolu abana ve memleketim Çatalzeytin harikadır
    Rahmetli Rıdvan Başkan’ın memleketi. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Memleketiniz güzel hocam. Ben daha çok Cide tarafını biliyorum
  • 17-01-2018, 11:22:47
    #51
    Vatanımın her köşesi ayrı güzel, hayran kalmamak elde değil.
  • 17-01-2018, 13:22:14
    #52
    O cümleyi hiç bir kastamonulu sevmez ve kendine hakaret kabul eder.
  • 17-01-2018, 13:29:29
    #53
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    kesa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O cümleyi hiç bir kastamonulu sevmez ve kendine hakaret kabul eder.
    Hocam, şu yüzden sevmiyoruz: Daş düşebülü, ayu çıkabülü derken, art niyetli adi kişiler, Ayıyı Kastamonu insanı ile bir tuttukları için. Nerede dağ varsa orada ayı muhakkak çıkar
  • 17-01-2018, 14:01:58
    #54
    Üyeliği durduruldu
    '' Fişir fişir etmen abeysinin, depüğü vurasıya aşurun. '' Saygılar efenim.