Konu
Daş Düşebülü, Ayu Çıkabülü :)
17-01-2018, 13:29:29
#53
TahsinCetinkaya
🔥%100 WP Optimizasyon🔥
kesa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O cümleyi hiç bir kastamonulu sevmez ve kendine hakaret kabul eder.
Hocam, şu yüzden sevmiyoruz: Daş düşebülü, ayu çıkabülü derken, art niyetli adi kişiler, Ayıyı Kastamonu insanı ile bir tuttukları için. Nerede dağ varsa orada ayı muhakkak çıkar