kesa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O cümleyi hiç bir kastamonulu sevmez ve kendine hakaret kabul eder.
Hocam, şu yüzden sevmiyoruz: Daş düşebülü, ayu çıkabülü derken, art niyetli adi kişiler, Ayıyı Kastamonu insanı ile bir tuttukları için. Nerede dağ varsa orada ayı muhakkak çıkar