cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi manzara süper ya.. İçim gitti keşke Adana'da böyle olsa
Kastamonunun kışı ayrı yazı ayrı güzel... Adana ya gelmezse sen Kastamonu ya gel misafirim ol