• 26-12-2017, 23:37:45
    #1
    Bir süredir kafamda olan bir şey ve sizler ile beyin fırtınası yapmak istiyorum. Kosgep eğitimim biteli 1 ay oldu ve belgeyi aldım ( ki onu kullanmak istemiyorum bile). Aklımda İnternet işleri varyasyonunu kullanarak reklam ofisi açmak var. Sonuçta kişisel olarak kendi tema/içerikleri değil bu webmaster araçlarını kullanarak alıcıyla/satıcıyı buluşturmak gibi. bir iş aldığımda en uygununu alarak gerekli entregreler ile müşteriye sunmak ama sadece web işlerinin bir ofisle yürümeyeceğin düşündüğümden reklamcılık gibi bir ana başlığını altına almak istiyorum sallıyorum.
    ÖRNEK REKLAMCILIK VE İNTERNET HİZMETLERİ A.Ş. gibi. Bir cihaz alarak girmek istiyorum bu afiş cihazlar var bir pahalı onlardan alarak dükkana koyacağım ve kendi işim olduğu için saatler pc başında çalışabileceğim. ARZ talep ilişkisini kullanarak yönelmek istiyorum yani geniş bir ürün yelpezasi vaad edeceğim. Bunlardan hangileri daha fazla talep görürsü onu ön plana çıkaracağım. Bununların yanında resmi ofis olacakğından sürekli bayılık alabilirim. e-ticaret bayılığı gibi bir ton bayılık işlerini ekleyebilirim gibi varyasyonlarr kafamda var. Bu ve daha fazlası gibi düşüncelerim var sizlere söyledim fikirlerinizi duymak isterim. (Yaş itibari ile gelir vergisi kdvsi falan muafım 3 yıl boyunca bunları da kullanabilirim) kendimce en azından denemek istiyor insan hayata gelip gitmeyi herkes yapıyor. İzliyorum işletme acanı yükselende var batanda lakin batan bile ne tecrübelerden bahsediyor. ( Mesela bunları ben yapamıyorum şuan neden okul beni kitliyor. yazın bitiyor okul, tüm vaktimi buralara veremiyorum. ama tüm vaktimi versem kendim 10 larca site açıp yönetirim çünkü bu benim işim olacak diye düşünüyorum. Atarım ofise bir yatak benim ofisim abi, çok şeyler var yerel haber sitesi bile açar koyarım. örneğin paket satın alanlara yerel haber sitesinden reklamlar diye paket yaparım falan fılan. Neyse çok yazdım ve düşüncelerinizi çok merak ediyorum.
  • 26-12-2017, 23:57:33
    #2
    takip ediyorum konuyu bende aynı düşünce içerisindeyim
  • 27-12-2017, 00:42:34
    #3
    Eğer bunlarn hepsini yapmaya çalışırsan kesin batarsın NET. Çünkü kafan çok karışık tam olarak ne yapmak istediğini bilmiyorsun.
    Eğer birşeyi başarmak istiyorsan yapman gereken tek şey ; SADECE BİR KONUYA ODAKLANMAK.
    Reklam ise sadece reklama odaklanmak. Haber siteleriymiş, blog kasmakmış v.s bunları unutucan bunlar sadece hedefinden sapmanı sağlar.
    Eğer bir ofis acmak istiyorsan ne üzerine acacagına karar vermeli, ona göre marka oluşturmalı ve ona göre plan yapmalısın.
    Reklam Şirketi kurdugunu varsayarsak ; Sosyal Medyayı iyi kullanmalı, referanslar elde etmeli, kurumsal pazarlama elemanlarını sahada aktif olarak çalıştırmalısın.
  • 27-12-2017, 01:01:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bu devirde asgari ücretle iş bulmak bile mucize ( her ay maaşı zamanında alabildiğin )

    mesela ciddi yazılım bilgisi olan birisi fethiyede ofis açsa 1 yılda 500k net para kazanır çünkü burda işleri zamanında teslim etmeyen 3-5 ay gecikmeli hatta seneyi bulan gecikmelerle iş teslim eden bi firma var firmada kişi ama yazılımda yani özgün tasarım özgün yazılım istekleri karşılayabiliyor

    fikri olan php + css + photoshop + tasarım + responsive ki css yine bu bilen bir arkadaş varsa gelsin ortak açalım net potansiyel veriyorum 500 bin tl

    ama diğer türlü ofis açmak başa bela almaktan başka birşey değildir ssk - muhasebe - stopaj + kira + yeme içme + yol + ki çıkarda çıkar
  • 27-12-2017, 01:13:25
    #5
    İlk önce yapmak istedigin şeyi bi yap, kur bi getirisi olsun. O dedigin işler öyle hemen olmaz emin ol yani. Site açmak kurmak iş degil. Açacagın ofisin masrafı olacak bi dünya. Kolay degil yani altından kalkmak. Yapacagın işi evinden yapa koy bi ışık görürsen ondan sonra açarsın ofisini. Ha maddi yönden bi sıkıntım yok, ofisde tıngırdarım işlerimle ugraşırım olasıya kadar diyosan o zaman ayrı.
  • 27-12-2017, 01:21:05
    #6
    Kdv ve gelir vergisi miafiyetinden bahseder misin hocam
  • 27-12-2017, 10:50:50
    #7
    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bunlarn hepsini yapmaya çalışırsan kesin batarsın NET. Çünkü kafan çok karışık tam olarak ne yapmak istediğini bilmiyorsun.
    Eğer birşeyi başarmak istiyorsan yapman gereken tek şey ; SADECE BİR KONUYA ODAKLANMAK.
    Reklam ise sadece reklama odaklanmak. Haber siteleriymiş, blog kasmakmış v.s bunları unutucan bunlar sadece hedefinden sapmanı sağlar.
    Eğer bir ofis acmak istiyorsan ne üzerine acacagına karar vermeli, ona göre marka oluşturmalı ve ona göre plan yapmalısın.
    Reklam Şirketi kurdugunu varsayarsak ; Sosyal Medyayı iyi kullanmalı, referanslar elde etmeli, kurumsal pazarlama elemanlarını sahada aktif olarak çalıştırmalısın.
    Reklam ve bunun birbiriyle bağlantılı olduğunu düşünenlerdenim, Yeni dünya sadece bir konuda uzmanlaşmak gerektirmediğini, birden fazla konuda uzmanlaşmak ve iş planının olması gerektiğine inanlardanım. Şimdi bir web ofis açsam, bekleyeceğim lakin yanına reklamı eklesim, AFİŞ yapmak isteyen web site de önereceğim, yerel pazarda elimde sağlam bir yerel site oldun mu tadından yenmez düşüncelerindenim ve bunlar sizce birbirinden ne kadar fark lı ?

    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu devirde asgari ücretle iş bulmak bile mucize ( her ay maaşı zamanında alabildiğin )

    mesela ciddi yazılım bilgisi olan birisi fethiyede ofis açsa 1 yılda 500k net para kazanır çünkü burda işleri zamanında teslim etmeyen 3-5 ay gecikmeli hatta seneyi bulan gecikmelerle iş teslim eden bi firma var firmada kişi ama yazılımda yani özgün tasarım özgün yazılım istekleri karşılayabiliyor

    fikri olan php + css + photoshop + tasarım + responsive ki css yine bu bilen bir arkadaş varsa gelsin ortak açalım net potansiyel veriyorum 500 bin tl

    ama diğer türlü ofis açmak başa bela almaktan başka birşey değildir ssk - muhasebe - stopaj + kira + yeme içme + yol + ki çıkarda çıkar
    Zaten bunlar düşününce insan kendiliğinden kaybediyor. ama bu dünya dada bir şey yapmak lazım.

    Direct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce yapmak istedigin şeyi bi yap, kur bi getirisi olsun. O dedigin işler öyle hemen olmaz emin ol yani. Site açmak kurmak iş degil. Açacagın ofisin masrafı olacak bi dünya. Kolay degil yani altından kalkmak. Yapacagın işi evinden yapa koy bi ışık görürsen ondan sonra açarsın ofisini. Ha maddi yönden bi sıkıntım yok, ofisde tıngırdarım işlerimle ugraşırım olasıya kadar diyosan o zaman ayrı.
    O kadar para ne gezer hocam, batsam aylarca ödeyeceğim borcun altına girmiş olacağım ama şu dünya dada bir şeyler yapmak lazım

    BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kdv ve gelir vergisi miafiyetinden bahseder misin hocam
    29 yaşına kadar herhangi bir işletme açmamış genç, bir işletme açarsa 3 yıl boyunca muaf, max limiti 29. ( 29 yaşından 32 yaşına kadar diye bir şey yok 29 da biter)
  • 27-12-2017, 11:07:19
    #8
    HasanAYT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    web ofis açsam, bekleyeceğim lakin yanına reklamı eklesim, AFİŞ yapmak isteyen web site de önereceğim, yerel pazarda elimde sağlam bir yerel site oldun mu tadından yenmez düşüncelerindenim ve bunlar sizce birbirinden ne kadar fark lı ?
    Bu dediğini ofis açmadan niye yapmıyorsun ayrıca burda dediklerinin yarısını yapsan ve ek gelir kazansan hadi dicem işi büyütmek istiyor.. Ama sen sıfırdan başlayıp onca şeye atlmaya çalışıyorsun zaman ve enerjin yetmez kısa sürede.

    Kafandakileri iyice harmanla adım at biraz para kazan ondan sonra ofis düşün derim..
  • 27-12-2017, 12:00:51
    #9
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dediğini ofis açmadan niye yapmıyorsun ayrıca burda dediklerinin yarısını yapsan ve ek gelir kazansan hadi dicem işi büyütmek istiyor.. Ama sen sıfırdan başlayıp onca şeye atlmaya çalışıyorsun zaman ve enerjin yetmez kısa sürede.

    Kafandakileri iyice harmanla adım at biraz para kazan ondan sonra ofis düşün derim..
    ;

    Aslında tek amacım buydu ama müşterileri yer görmek, karşılıklı görüşmek istemeye başladığı düşüncesinde hiç bir şey yapmayınca bunları atlamak istedim. Hatta bulunduğum bölgede böyle bir girişim yaptım gecenin 12.sinde a4 yazdığım reklam yazılarının yanına kartvizit ekleyip bir şeffaaf dosyada yüzlerce işyerine bıraktım ama geri dönüş olmadı. Nedenini hayla kestiremiyorum. Bir kişide çıkmaz be aga. Esnaf insanlar sanırım biraz eskiye dayanır(tabi ki hepsi değil) bir yer görmek istiyorlar. Ek olarakta ofis açınca resmi mercilerde çok işe yaracağını düşünüyorum sadece bir düşünce, odalar kayıt olabileceğim kendimi tanıtabileceğim gibi gibi...