SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu dediğini ofis açmadan niye yapmıyorsun ayrıca burda dediklerinin yarısını yapsan ve ek gelir kazansan hadi dicem işi büyütmek istiyor.. Ama sen sıfırdan başlayıp onca şeye atlmaya çalışıyorsun zaman ve enerjin yetmez kısa sürede.

Kafandakileri iyice harmanla adım at biraz para kazan ondan sonra ofis düşün derim..
;

Aslında tek amacım buydu ama müşterileri yer görmek, karşılıklı görüşmek istemeye başladığı düşüncesinde hiç bir şey yapmayınca bunları atlamak istedim. Hatta bulunduğum bölgede böyle bir girişim yaptım gecenin 12.sinde a4 yazdığım reklam yazılarının yanına kartvizit ekleyip bir şeffaaf dosyada yüzlerce işyerine bıraktım ama geri dönüş olmadı. Nedenini hayla kestiremiyorum. Bir kişide çıkmaz be aga. Esnaf insanlar sanırım biraz eskiye dayanır(tabi ki hepsi değil) bir yer görmek istiyorlar. Ek olarakta ofis açınca resmi mercilerde çok işe yaracağını düşünüyorum sadece bir düşünce, odalar kayıt olabileceğim kendimi tanıtabileceğim gibi gibi...