Bir süredir kafamda olan bir şey ve sizler ile beyin fırtınası yapmak istiyorum. Kosgep eğitimim biteli 1 ay oldu ve belgeyi aldım ( ki onu kullanmak istemiyorum bile). Aklımda İnternet işleri varyasyonunu kullanarak reklam ofisi açmak var. Sonuçta kişisel olarak kendi tema/içerikleri değil bu webmaster araçlarını kullanarak alıcıyla/satıcıyı buluşturmak gibi. bir iş aldığımda en uygununu alarak gerekli entregreler ile müşteriye sunmak ama sadece web işlerinin bir ofisle yürümeyeceğin düşündüğümden reklamcılık gibi bir ana başlığını altına almak istiyorum sallıyorum.
ÖRNEK REKLAMCILIK VE İNTERNET HİZMETLERİ A.Ş. gibi. Bir cihaz alarak girmek istiyorum bu afiş cihazlar var bir pahalı onlardan alarak dükkana koyacağım ve kendi işim olduğu için saatler pc başında çalışabileceğim. ARZ talep ilişkisini kullanarak yönelmek istiyorum yani geniş bir ürün yelpezasi vaad edeceğim. Bunlardan hangileri daha fazla talep görürsü onu ön plana çıkaracağım. Bununların yanında resmi ofis olacakğından sürekli bayılık alabilirim. e-ticaret bayılığı gibi bir ton bayılık işlerini ekleyebilirim gibi varyasyonlarr kafamda var. Bu ve daha fazlası gibi düşüncelerim var sizlere söyledim fikirlerinizi duymak isterim. (Yaş itibari ile gelir vergisi kdvsi falan muafım 3 yıl boyunca bunları da kullanabilirim) kendimce en azından denemek istiyor insan hayata gelip gitmeyi herkes yapıyor. İzliyorum işletme acanı yükselende var batanda lakin batan bile ne tecrübelerden bahsediyor. ( Mesela bunları ben yapamıyorum şuan neden okul beni kitliyor. yazın bitiyor okul, tüm vaktimi buralara veremiyorum. ama tüm vaktimi versem kendim 10 larca site açıp yönetirim çünkü bu benim işim olacak diye düşünüyorum. Atarım ofise bir yatak benim ofisim abi, çok şeyler var yerel haber sitesi bile açar koyarım. örneğin paket satın alanlara yerel haber sitesinden reklamlar diye paket yaparım falan fılan. Neyse çok yazdım ve düşüncelerinizi çok merak ediyorum.