loso adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
N11'den 180 liraya alabiliyorum şuan, alsam mı ki yoksa stok açılır mı samsungu mu bekleyeyim?Bir de şeyi soracağım, şarjı bittiğinde nasıl şarj ediyoruz? İstersek kablolu da kullanabiliyor muyuz?
