Ürün şu anda stoklarımızda bulunmamaktadır.

N11'den 180 liraya alabiliyorum şuan, alsam mı ki yoksa stok açılır mı samsungu mu bekleyeyim?
Bir de şeyi soracağım, şarjı bittiğinde nasıl şarj ediyoruz? İstersek kablolu da kullanabiliyor muyuz?
Hocam sanırım son siyah ve son mayivi ben aldım.
1 Tane siyah aldım daha sonra bir tane daha alayım dedim stokta yok dedi mavi aldım. Sonra kuzenim bana da al dedi maviden sipariş vereyim dedim yine stok yok dedi