Ürün şu anda stoklarımızda bulunmamaktadır.

N11'den 180 liraya alabiliyorum şuan, alsam mı ki yoksa stok açılır mı samsungu mu bekleyeyim?
Bir de şeyi soracağım, şarjı bittiğinde nasıl şarj ediyoruz? İstersek kablolu da kullanabiliyor muyuz?
Bence zor gelir stoklara zaten bir gecede tükendi hepsi. USB kablosu ile şarj ediliyor. Kablosuz olarak kullanılmıyor.