• 08-12-2017, 11:29:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Özellikle film sitesi sahiplerine sormak istiyorum.Hepimiz biliyoruz Türkiye'deki filmlerin tamamı telif haklı olduğu için sıkıntı oluyor tabiki ancak yabancı filmlerden dolayı telif ihtarı alan oldu mu acaba? Ve bu ihtarlar yabancı ülkelerden mi geliyor yoksa Türkiye'deki firmalardan da geliyor mu?
  • 08-12-2017, 12:27:45
    #2
    yabancı filmlerden de ihtal aldığımız oldu ama Türk yapımı filmlere nazaran çok daha az geliyor. Telif atılacak film hangi firmada ise ondan geliyor yada telif hakkını koruması için verilen firmadan ben yabancı bir firmadan ihtar alıdığımı hatırlamıyorum genellikle :Türk firmalardan geliyor.Yanlış da biliyor olabilrim ama 2 yıllık süreç aynen böyle gitti.
  • 08-12-2017, 12:35:41
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    takipteyim