Özellikle film sitesi sahiplerine sormak istiyorum.Hepimiz biliyoruz Türkiye'deki filmlerin tamamı telif haklı olduğu için sıkıntı oluyor tabiki ancak yabancı filmlerden dolayı telif ihtarı alan oldu mu acaba? Ve bu ihtarlar yabancı ülkelerden mi geliyor yoksa Türkiye'deki firmalardan da geliyor mu?