yabancı filmlerden de ihtal aldığımız oldu ama Türk yapımı filmlere nazaran çok daha az geliyor. Telif atılacak film hangi firmada ise ondan geliyor yada telif hakkını koruması için verilen firmadan ben yabancı bir firmadan ihtar alıdığımı hatırlamıyorum genellikle :Türk firmalardan geliyor.Yanlış da biliyor olabilrim ama 2 yıllık süreç aynen böyle gitti.