• 09-11-2017, 17:38:49
    #1
    Arkadaşlar belki bilginiz haberiniz yoktur ben haberdar edeyim .bursa inegöl belediyesi logosunu değişecekmiş yarışma var 8 aralık galiba son gün bilginize

    Bari bana yardımcı olmadınız ordan kendinize bir faydanız olsun bari :-)
  • 09-11-2017, 17:44:31
    #2
    o yarışmaları seçiçi kurulun tanıdığı kazanır genelde, boşa kendinizi yormayın
  • 09-11-2017, 17:44:55
    #3
    Yerim seni şakacı şey.
  • 09-11-2017, 17:53:34
    #4
    Logoya 15000 bin veren belediye siteyi kimbilir kaca yaptirdi.birileri cok feci zengin oluyor.
  • 09-11-2017, 17:54:51
    #5
    amcaoğlusu falan grafik tasarımcıdır kesin ona paslar işi
  • 09-11-2017, 17:54:55
    #6
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logoya 15000 bin veren belediye siteyi kimbilir kaca yaptirdi.birileri cok feci zengin oluyor.
    Adamlar amblemi değişiyor başka birşey yok



    gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o yarışmaları seçiçi kurulun tanıdığı kazanır genelde, boşa kendinizi yormayın
    Selam verdim.borclu çıktım vermez olaydım
  • 09-11-2017, 17:59:23
    #7
    burda 500 TL'ye logonun kralını yaptırırlar
    ama olur mu? olmaaaazzzzzz, inegöl belediyesinin başında kim varsa şiddetle kınıyorum, yazıktır günahtır
  • 09-11-2017, 18:07:32
    #8
    kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burda 500 TL'ye logonun kralını yaptırırlar
    ama olur mu? olmaaaazzzzzz, inegöl belediyesinin başında kim varsa şiddetle kınıyorum, yazıktır günahtır
    Başındaki Bursa Büyük Şehir'e transver oldu Suan yeni gelen başkan mı istiyor ?
  • 09-11-2017, 19:06:21
    #9
    ducaS61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başındaki Bursa Büyük Şehir'e transver oldu Suan yeni gelen başkan mı istiyor ?

    Arkadaşlar adamlar site icin logo istemiyor belediye için istiyor hani ibb logosu varya öyle birşey