kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burda 500 TL'ye logonun kralını yaptırırlar
ama olur mu? olmaaaazzzzzz, inegöl belediyesinin başında kim varsa şiddetle kınıyorum, yazıktır günahtır
Başındaki Bursa Büyük Şehir'e transver oldu Suan yeni gelen başkan mı istiyor ?