• 09-11-2017, 19:23:15
    #10
    Gitti bizim vergiler paralar yine
  • 09-11-2017, 19:59:40
    #11
    Özverili, üstünde düşünülmüş bir logo yarışması için gayet normal bir rakam. Yeğeni mi kazanır? Kuzeninin oğlu mu kazanır? Orasını bilemem (gönlüm torpil olmamasından yana) ama normal şartlarda rakam fahiş değil.
    "10 liraya profesyonel logo yapan pm" veya "200 tl logo yarışması açıp, paintte çizilmiş logolara vaay işte budur" demekle karıştırmayınız lütfen..
    Grafik tasarımın finansal değerini düşürdüğünüzde, artık kaliteyi belirleyen etken, ücret oluyor. Bu sanatı yeni icra etmeye başlamış, kazanılan paraları görünce ben de logo yapayım "internetten indireyim şuraya da bir yazı koyayım oh tamam logo.." diyen arkadaşlar ne renk kurgusunu, ne altın oranı, ne de özgünlüğü veremiyor maalesef. E tabi durum böyle olunca 10 tl'ye 50 tl'ye 100 tl'ye vs vs.. logo yapanı görünce "Ohooo bu paraya logo mu olur yahu?" derleeeer derler.
    Her işin hakkında yapılması, her işin hakkının verilmesi dileğiyle selamlar.
  • 09-11-2017, 20:23:27
    #12
    15 bin bedava.
    800 binlik Gaziantep logosunun yanında ne ki.......
  • 09-11-2017, 20:27:14
    #13
    ıllustrator u baştan yaptırıyorlar galiba
  • 09-11-2017, 21:41:27
    #14
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ıllustrator u baştan yaptırıyorlar galiba
    O dediğin yeniyor mu içiliyor mu

    Nedir o?



    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 bin bedava.
    800 binlik Gaziantep logosunun yanında ne ki.......

    Dimi malın kalitesi fiyatından belli olurmuş



    CAGATAYHANKURT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özverili, üstünde düşünülmüş bir logo yarışması için gayet normal bir rakam. Yeğeni mi kazanır? Kuzeninin oğlu mu kazanır? Orasını bilemem (gönlüm torpil olmamasından yana) ama normal şartlarda rakam fahiş değil.
    "10 liraya profesyonel logo yapan pm" veya "200 tl logo yarışması açıp, paintte çizilmiş logolara vaay işte budur" demekle karıştırmayınız lütfen..
    Grafik tasarımın finansal değerini düşürdüğünüzde, artık kaliteyi belirleyen etken, ücret oluyor. Bu sanatı yeni icra etmeye başlamış, kazanılan paraları görünce ben de logo yapayım "internetten indireyim şuraya da bir yazı koyayım oh tamam logo.." diyen arkadaşlar ne renk kurgusunu, ne altın oranı, ne de özgünlüğü veremiyor maalesef. E tabi durum böyle olunca 10 tl'ye 50 tl'ye 100 tl'ye vs vs.. logo yapanı görünce "Ohooo bu paraya logo mu olur yahu?" derleeeer derler.
    Her işin hakkında yapılması, her işin hakkının verilmesi dileğiyle selamlar.
    Önyargılı yaklasmadiginiz için teşekkür ederim kendi adıma
  • 09-11-2017, 21:47:36
    #15
    kuranyurdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dimi malın kalitesi fiyatından belli olurmuş
    Kalite ile kerizliği karıştırmamak lazım.
  • 09-11-2017, 23:27:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalite ile kerizliği karıştırmamak lazım.
    Çok doğru mesela kalite ile hareketliliği de karıştırmak lazım.Sonra forum da tenezzül edip bir avatar resmî eklemeyen insanlar tuhaf tuhaf konular açar ve forumu sıradanlaştırmakdan ziyade kemik tayfayı kaybedersiniz.Değil mi?

    Bu aralar buralar gözüme çok sıradan geliyor.
  • 09-11-2017, 23:30:17
    #17
    MERCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok doğru mesela kalite ile hareketliliği de karıştırmak lazım.Sonra forum da tenezzül edip bir avatar resmî eklemeyen insanlar tuhaf tuhaf konular açar ve forumu sıradanlaştırmakdan ziyade kemik tayfayı kaybedesiniz.Değil mi?

    Bu aralar buralar gözüme çok sıradan geliyor.
    Çok doğru dedin
  • 09-11-2017, 23:39:30
    #18
    Üyeliği durduruldu
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok doğru dedin


    Ben her zaman doğruyu söylerim.Aklınızda bulunsun üstadlar.Sıradan ve kolay elde edilen hiç birşey değer görmez.Bu yüzden siz siz olun kaliteden ödün vermeyiniz.