15.000 TL Ödüllü Logo Yarışması
22
●1.354
- 09-11-2017, 19:59:40Özverili, üstünde düşünülmüş bir logo yarışması için gayet normal bir rakam. Yeğeni mi kazanır? Kuzeninin oğlu mu kazanır? Orasını bilemem (gönlüm torpil olmamasından yana) ama normal şartlarda rakam fahiş değil.
"10 liraya profesyonel logo yapan pm" veya "200 tl logo yarışması açıp, paintte çizilmiş logolara vaay işte budur" demekle karıştırmayınız lütfen..
Grafik tasarımın finansal değerini düşürdüğünüzde, artık kaliteyi belirleyen etken, ücret oluyor. Bu sanatı yeni icra etmeye başlamış, kazanılan paraları görünce ben de logo yapayım "internetten indireyim şuraya da bir yazı koyayım oh tamam logo.." diyen arkadaşlar ne renk kurgusunu, ne altın oranı, ne de özgünlüğü veremiyor maalesef. E tabi durum böyle olunca 10 tl'ye 50 tl'ye 100 tl'ye vs vs.. logo yapanı görünce "Ohooo bu paraya logo mu olur yahu?" derleeeer derler.
Her işin hakkında yapılması, her işin hakkının verilmesi dileğiyle selamlar. - 09-11-2017, 21:41:27O dediğin yeniyor mu içiliyor mubaymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nedir o?
xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dimi malın kalitesi fiyatından belli olurmuş
Önyargılı yaklasmadiginiz için teşekkür ederim kendi adımaCAGATAYHANKURT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-11-2017, 21:47:36Kalite ile kerizliği karıştırmamak lazım.kuranyurdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2017, 23:27:53Üyeliği durdurulduÇok doğru mesela kalite ile hareketliliği de karıştırmak lazım.Sonra forum da tenezzül edip bir avatar resmî eklemeyen insanlar tuhaf tuhaf konular açar ve forumu sıradanlaştırmakdan ziyade kemik tayfayı kaybedersiniz.Değil mi?xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu aralar buralar gözüme çok sıradan geliyor. - 09-11-2017, 23:39:30Üyeliği durdurulduxxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ben her zaman doğruyu söylerim.Aklınızda bulunsun üstadlar.Sıradan ve kolay elde edilen hiç birşey değer görmez.Bu yüzden siz siz olun kaliteden ödün vermeyiniz.
