Kalite ile kerizliği karıştırmamak lazım.
Çok doğru mesela kalite ile hareketliliği de karıştırmak lazım.Sonra forum da tenezzül edip bir avatar resmî eklemeyen insanlar tuhaf tuhaf konular açar ve forumu sıradanlaştırmakdan ziyade kemik tayfayı kaybedersiniz.Değil mi?
Bu aralar buralar gözüme çok sıradan geliyor.