Enpara'nın yeni reklamı çıkmış, bence gayet güzel çekmişler. Diğer bankalara gönderme yapıyorlar.
O bu değilde, adamları babamızın oğlu gibi övüyoruz, inşallah bi yamuk yapmazlar
Sundukları hizmet kalitel olsa da (ki bende memnunum kendilerinden) Enpara en çok ATM'lerinin az olması ile eleştirilere maruz kalıyor. Hatta sanırım ayda bir defa diğer bankaların ATM'lerini de kullanmaya izin vermelerinin de nedeni bu sanırım. Gerçi bu eleştirilere kulak verip ATM sayısını artırma kararı almışlardı yakın zaman önce. Hatta müşterilere ATM lokasyonu seçmeleri için mail dahi atmışlardı. İyi de ettiler. Demek ki geri dönüşleri dikkate alıyorlar.