Ben de katılıyorum sanırım hiçbir zaman ses kaydıyla para göndermeye ya da gözlerimden beni tanımalarına ihtiyacım olmaycak 2 yılda yaptığım 500 tllik kar benim için en büyük teknoloji
Ben de katılıyorum sanırım hiçbir zaman ses kaydıyla para göndermeye ya da gözlerimden beni tanımalarına ihtiyacım olmaycak 2 yılda yaptığım 500 tllik kar benim için en büyük teknoloji
4 senedir kullanan biri olarak gayet iyi anlıyorum
Güzel reklam ama en azından mobil uygulamaya girerken touch id özelliği ekleseler. Çok büyük kolaylık olur
Evet güzel olur fakat mobilden Enpara'ya girdiğimde sadece şifremle giriş yapabiliyorum SMS doğrulaması olmadan. Diğer bankalar SMS gönderiyor o numarayı ekrana giriyorsun öyle açılıyor fakat Enpara'nın bu yönünü seviyorum.