dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de katılıyorum sanırım hiçbir zaman ses kaydıyla para göndermeye ya da gözlerimden beni tanımalarına ihtiyacım olmaycak 2 yılda yaptığım 500 tllik kar benim için en büyük teknoloji
4 senedir kullanan biri olarak gayet iyi anlıyorum