Enpara'nın yeni reklamı çıkmış, bence gayet güzel çekmişler. Diğer bankalara gönderme yapıyorlar.
O bu değilde, adamları babamızın oğlu gibi övüyoruz, inşallah bi yamuk yapmazlar


https://youtu.be/utzfm5BKTkA



======>Daha önceden açılmış konu var imiş, oradan devam: https://www.r10.net/off-topic/1770357...ol-icerir.html<======