Enpara'nın yeni reklamı çıkmış, bence gayet güzel çekmişler. Diğer bankalara gönderme yapıyorlar.

O bu değilde, adamları babamızın oğlu gibi övüyoruz, inşallah bi yamuk yapmazlar
https://youtu.be/utzfm5BKTkA
======>
Daha önceden açılmış konu var imiş, oradan devam:
https://www.r10.net/off-topic/1770357...ol-icerir.html<======