• 27-10-2017, 14:15:30
    #10
    Çankırı soğuğu nasıl?
    Ev kaç metre kare?
    Zemin ne?
    Cephe yalıtımı nasıl?
  • 27-10-2017, 14:41:16
    #11
    Arbalot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 70 derecede yakıyorum, bence suyun sıcaklığından çok odanın sıcaklarına odaklanmanız için bir termostat alın.
    70 derken Aylık min. 1k fatura gelir. Arkadaşın ocağına incir ağacı dikmeye çalışıyorsunuz sanırım
  • 27-10-2017, 14:43:51
    #12
    Termostat kullanıyorum