Kombiyi kaç derece de yakıyorsunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kombiyi kaç derece de yakıyorsunuz?
11
●
3.461
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kombiyi kaç derece de yakıyorsunuz?
1
2
27-10-2017, 14:15:30
#10
Misafir
Çankırı soğuğu nasıl?
Ev kaç metre kare?
Zemin ne?
Cephe yalıtımı nasıl?
27-10-2017, 14:41:16
#11
okokok
Arbalot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben 70 derecede yakıyorum, bence suyun sıcaklığından çok odanın sıcaklarına odaklanmanız için bir termostat alın.
70 derken
Aylık min. 1k fatura gelir. Arkadaşın ocağına incir ağacı dikmeye çalışıyorsunuz sanırım
27-10-2017, 14:43:51
#12
Arbalot
Termostat kullanıyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler