Konu
Kombiyi kaç derece de yakıyorsunuz?
27-10-2017, 14:41:16
#11
okokok
Arbalot adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben 70 derecede yakıyorum, bence suyun sıcaklığından çok odanın sıcaklarına odaklanmanız için bir termostat alın.
70 derken
Aylık min. 1k fatura gelir. Arkadaşın ocağına incir ağacı dikmeye çalışıyorsunuz sanırım