Arbalot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 70 derecede yakıyorum, bence suyun sıcaklığından çok odanın sıcaklarına odaklanmanız için bir termostat alın.
70 derken Aylık min. 1k fatura gelir. Arkadaşın ocağına incir ağacı dikmeye çalışıyorsunuz sanırım