• 26-05-2008, 18:17:39
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bu arada garanti bankasında şöyle bi açıklama mevcut ;

    Hazır Hesap
    Hazır Hesap, hesabınızda paranız olmasa dahi her an ödemelerinizde kullanabileceğiniz kredili hesabınızdır. Hazır Hesabınızda, ihtiyacınız olduğunda kullanmanız için her zaman belirli miktar limit bulunur. Bu parayı, gerçekleştirdiğiniz tüm çek, fatura vb ödemelerinizde kullanabileceğiniz gibi, nakit para çekmek için de kullanabilirsiniz.

    Özellikler

    Hazır Hesabınızdan ay içinde sadece kullandığınız gün kadar kredinin faizi, bir sonraki ay hesabınızdan düşülür.
    Hesabınıza para yatırdığınız anda, borcunuz otomatik olarak kapanır.
    Hazır Hesap sayesinde ödemeleriniz zamanında gelmediği için çekleriniz dönmez.
    Hesabınızda yeterli tutar bulunmadığında faturalarınız veya diğer ödemeleriniz gecikmez.
  • 26-05-2008, 18:19:53
    #11
    para tuzağı
  • 26-05-2008, 18:52:49
    #12
    Mike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para tuzağı
    katılmamak elde değil ben onaylamayacağım..
  • 31-07-2008, 03:19:18
    #13
    ya simdi bunu kredi seklındemı alıyoruz.

    3 ay taksiye boldurme felan ?
  • 31-07-2008, 04:43:06
    #14
    turkcell de -20 muhabbeti gibi bunlardada -300 e düşebiliyorsun bu hesabı aktif edersen.
    aylık 4. küsür faiz uygulaniyor.
  • 31-07-2008, 06:51:28
    #15
    hesabında 50 ytl var 100 ytl bi ödemen var.
    100 ytl ödeme gönderdiğin zaman 50 ytl hazır limitten kullanılır.
    Kullanılan bu 50 ytl'ye aylık %4.6 oranında faiz uygulanır.
    Bu 50 ytl kullanımı ayın 31'inde yaptıysan 30 gün içinde o 50 ytl'ye %4.6 faiz eklenir.
    1 ay sonunda 53 ytl civarı olarak sizden alınır.
    Özel olarak yatırmanıza gerek yok.
    Hesabınız haricinde kullandıgınız zaman zaten - olarak gorunuyor bakiyeniz.
    Size gelen ya da sizin yatırdığınız para otomatik olarak alınıyor.
    Nakit olarakta çekebiliyorsunuz hazır limitinizdeki parayı.
  • 31-07-2008, 13:28:03
    #16
    Holokost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesabında 50 ytl var 100 ytl bi ödemen var.
    100 ytl ödeme gönderdiğin zaman 50 ytl hazır limitten kullanılır.
    Kullanılan bu 50 ytl'ye aylık %4.6 oranında faiz uygulanır.
    Bu 50 ytl kullanımı ayın 31'inde yaptıysan 30 gün içinde o 50 ytl'ye %4.6 faiz eklenir.
    1 ay sonunda 53 ytl civarı olarak sizden alınır.
    Özel olarak yatırmanıza gerek yok.
    Hesabınız haricinde kullandıgınız zaman zaten - olarak gorunuyor bakiyeniz.
    Size gelen ya da sizin yatırdığınız para otomatik olarak alınıyor.
    Nakit olarakta çekebiliyorsunuz hazır limitinizdeki parayı.
    şimdi bir bilgisayar alacagım dyelim. 300 ytl hesabımda var 300 ytlde cektım karttan

    600 ytl oldu. 600 ytlyle laptop u aldım. ben karta odemeyı ne sekılde yapıcam onu anlamadım :s Sol gosterip sağ vurmasınlar.
  • 01-08-2008, 08:44:29
    #17
    Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi bir bilgisayar alacagım dyelim. 300 ytl hesabımda var 300 ytlde cektım karttan

    600 ytl oldu. 600 ytlyle laptop u aldım. ben karta odemeyı ne sekılde yapıcam onu anlamadım :s Sol gosterip sağ vurmasınlar.
    bankamatikten ya da bankadan hesabına para yatırabilirsin,senin hesabına para gelirsede o otomatik olarak alır zaten kendisi.
    Yani senin gidip hususi olarak hazır limit için şu kadar yatıracağım demene gerek yok.