hesabında 50 ytl var 100 ytl bi ödemen var.
100 ytl ödeme gönderdiğin zaman 50 ytl hazır limitten kullanılır.
Kullanılan bu 50 ytl'ye aylık %4.6 oranında faiz uygulanır.
Bu 50 ytl kullanımı ayın 31'inde yaptıysan 30 gün içinde o 50 ytl'ye %4.6 faiz eklenir.
1 ay sonunda 53 ytl civarı olarak sizden alınır.
Özel olarak yatırmanıza gerek yok.
Hesabınız haricinde kullandıgınız zaman zaten - olarak gorunuyor bakiyeniz.
Size gelen ya da sizin yatırdığınız para otomatik olarak alınıyor.
Nakit olarakta çekebiliyorsunuz hazır limitinizdeki parayı.
şimdi bir bilgisayar alacagım dyelim. 300 ytl hesabımda var 300 ytlde cektım karttan
600 ytl oldu. 600 ytlyle laptop u aldım. ben karta odemeyı ne sekılde yapıcam onu anlamadım :s Sol gosterip sağ vurmasınlar.