Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi bir bilgisayar alacagım dyelim. 300 ytl hesabımda var 300 ytlde cektım karttan

600 ytl oldu. 600 ytlyle laptop u aldım. ben karta odemeyı ne sekılde yapıcam onu anlamadım :s Sol gosterip sağ vurmasınlar.
bankamatikten ya da bankadan hesabına para yatırabilirsin,senin hesabına para gelirsede o otomatik olarak alır zaten kendisi.
Yani senin gidip hususi olarak hazır limit için şu kadar yatıracağım demene gerek yok.