• 16-09-2017, 00:54:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben şu anda üniversite okumaya devam ediyorum ve 2 yılım var askerlik tecil hakkımın bitmesine yani sınır 30 yaş.

    Fakat ben zamanında sağlık problemleri geçirdim ameliyat v.s oldum ve tsk saglik yönetmeliğinde geçirdiğim hastalık ameliyata göre askere elverişsiz olma durumum yüksek fakat benim merak ettiğim soru şu

    Şu anda tecili bozdurmadan askerlik şubesine gidip muayne olabilir miyim veya muaf olma durumum varsa bunu tecilimi bozdurmadan yapabilir miyim ?
  • 16-09-2017, 00:58:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tecili bozdurmadan malesef şubeye muayene olayları olmuyor .Askerlik tecil hakkı yanılmıyorsam lisanslarda 29 da bitiyor. 29 yaşınıza geldiğinizde tecil hakkınız bittiğinizde sağlık kuruluna çıkın bence.
  • 16-09-2017, 00:59:38
    #3
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar ben şu anda üniversite okumaya devam ediyorum ve 2 yılım var askerlik tecil hakkımın bitmesine yani sınır 30 yaş.

    Fakat ben zamanında sağlık problemleri geçirdim ameliyat v.s oldum ve tsk saglik yönetmeliğinde geçirdiğim hastalık ameliyata göre askere elverişsiz olma durumum yüksek fakat benim merak ettiğim soru şu

    Şu anda tecili bozdurmadan askerlik şubesine gidip muayne olabilir miyim veya muaf olma durumum varsa bunu tecilimi bozdurmadan yapabilir miyim ?

    Hocam 28 bittiği an tecili bozuyorlar zaten, 29da beni askerler durdurdu.

    Ama 2. konuya net cevap vereyim, doktora kadar gittim muayene olsam yollasanız vs. yok olmaz, kaçmaya devam dedi..

    Yani, işlemleri gidiyormuş gibi yapacaksınız, sonra sizin hakkınızda karar verecekler.


    Onun içinde basit bir yol, şubede uğraşıp sıra bekleyip orada dolduracağınız tüm belgeleri direk e-devletten çıktı alırsınız. Askerin doktoruna gidip birde orda cıbıl cıbıl kalmak yerine de, eldeki belgeler ile (çürük raporu verebilen hastane listelerinden bakarsınız ) direk oraya randevu alıp belgeler ile gidersiniz. Tüm karar verilir, şubeye sadece kağıtları teslim etmeye gidersiniz.

    Ama giriş yapmadan asla karar yok. Gidiyor gibi başvuru şart.