Tecili bozdurmadan malesef şubeye muayene olayları olmuyor .Askerlik tecil hakkı yanılmıyorsam lisanslarda 29 da bitiyor. 29 yaşınıza geldiğinizde tecil hakkınız bittiğinizde sağlık kuruluna çıkın bence.