Merhaba arkadaşlar ben şu anda üniversite okumaya devam ediyorum ve 2 yılım var askerlik tecil hakkımın bitmesine yani sınır 30 yaş.
Fakat ben zamanında sağlık problemleri geçirdim ameliyat v.s oldum ve tsk saglik yönetmeliğinde geçirdiğim hastalık ameliyata göre askere elverişsiz olma durumum yüksek fakat benim merak ettiğim soru şu
Şu anda tecili bozdurmadan askerlik şubesine gidip muayne olabilir miyim veya muaf olma durumum varsa bunu tecilimi bozdurmadan yapabilir miyim ?