• 15-08-2017, 10:41:24
    #1
    Kardeşim kapıda ödeme yöntemi ile
    http://www.terlik-al.com
    siteden bir ürün almış adamlar aldıgı üründen farklı bir ürün göndermiş.

    ÜSTELİK İÇİNDEN NE FATURA ÇIKTI NE DEĞİŞİM FORMU .

    Sipariş geçtikten sonra (212) 945 37 17 numarasından aramıslar sipariş sonrası. Bu numarayı bir arayım dedim dünden beri operatörlerimiz diğer müşterilerle ilgileniyor ayağı yapıyor. Mail attm dün aksam daha dönmediler gerçi fazla bilgide bulamadım site ile ilgili soğuk su içmelimi benim kardeş.


    büyük resim linki : https://i.hizliresim.com/Q7dl5V.jpg
  • 15-08-2017, 10:54:10
    #2
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    59 TL' ye terlik mi olur..Abowww Ben bu paraya şehirlerarası yolculuk+ döner ekmek+ayran alıyorum
    10 tl'den fazla vermem terliğe

    Bu sitede de kigılı takım elbise fiyatına terlik var
  • 15-08-2017, 10:55:24
    #3
    Vergi numaralarını falan ben sitede göremedim. Fatura olmaması normal kaçak iş yapıyorlar sanırsam. Soğuk su içsin fakat peşini bırakmasın her yerden çalıyorlar belli ki.
  • 15-08-2017, 11:24:13
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bimer bu tür olaylarda fatura yada site üzerindeki ödeme çıktısını istiyor. internet sitesine üye olduğunuzda ödediğiniz ücreti gösterir bir silip vardır bu belge ile bimere şikayette bulunabilirsiniz
  • 15-08-2017, 11:27:05
    #5
    Chapanoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bimer bu tür olaylarda fatura yada site üzerindeki ödeme çıktısını istiyor. internet sitesine üye olduğunuzda ödediğiniz ücreti gösterir bir silip vardır bu belge ile bimere şikayette bulunabilirsiniz
    hocam benim kardeşim beni kazıklayın diye adamlara resmen davetiye vermiş. Siteye girerseniz bakarsınız. Siparişi kapıda ödemeli seçip adres bilgisi vs seçiyorsunuz ödemeyi kapıda yapmıs neden kapıda acıp bakmadın dedim diyor kargocu ürünü actırmıyormus sorun olursa şubeye gelin demiş. Kapıda ödemeli alınca kargo acılmıyor mu ? Böyle bir durumda kargo firmasının bir suçu var mıdır ?
  • 15-08-2017, 11:46:42
    #6
    kargo firmalarının tamamı o şekilde paketi açtırmaz.

    kargoyu kapıda ödeme ile de alsa kargo firması bi belge vermesi lazım.

    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim kardeşim beni kazıklayın diye adamlara resmen davetiye vermiş. Siteye girerseniz bakarsınız. Siparişi kapıda ödemeli seçip adres bilgisi vs seçiyorsunuz ödemeyi kapıda yapmıs neden kapıda acıp bakmadın dedim diyor kargocu ürünü actırmıyormus sorun olursa şubeye gelin demiş. Kapıda ödemeli alınca kargo acılmıyor mu ? Böyle bir durumda kargo firmasının bir suçu var mıdır ?


    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:46:42 -->-> Daha önceki mesaj 11:40:39 --

    kargo firmalarının tamamı o şekilde paketi açtırmaz.

    kargoyu kapıda ödeme ile de alsa kargo firması bi belge vermesi lazım.

    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim kardeşim beni kazıklayın diye adamlara resmen davetiye vermiş. Siteye girerseniz bakarsınız. Siparişi kapıda ödemeli seçip adres bilgisi vs seçiyorsunuz ödemeyi kapıda yapmıs neden kapıda acıp bakmadın dedim diyor kargocu ürünü actırmıyormus sorun olursa şubeye gelin demiş. Kapıda ödemeli alınca kargo acılmıyor mu ? Böyle bir durumda kargo firmasının bir suçu var mıdır ?