kargo firmalarının tamamı o şekilde paketi açtırmaz.

kargoyu kapıda ödeme ile de alsa kargo firması bi belge vermesi lazım.

ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam benim kardeşim beni kazıklayın diye adamlara resmen davetiye vermiş. Siteye girerseniz bakarsınız. Siparişi kapıda ödemeli seçip adres bilgisi vs seçiyorsunuz ödemeyi kapıda yapmıs neden kapıda acıp bakmadın dedim diyor kargocu ürünü actırmıyormus sorun olursa şubeye gelin demiş. Kapıda ödemeli alınca kargo acılmıyor mu ? Böyle bir durumda kargo firmasının bir suçu var mıdır ?


--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:46:42 -->-> Daha önceki mesaj 11:40:39 --

kargo firmalarının tamamı o şekilde paketi açtırmaz.

kargoyu kapıda ödeme ile de alsa kargo firması bi belge vermesi lazım.

ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam benim kardeşim beni kazıklayın diye adamlara resmen davetiye vermiş. Siteye girerseniz bakarsınız. Siparişi kapıda ödemeli seçip adres bilgisi vs seçiyorsunuz ödemeyi kapıda yapmıs neden kapıda acıp bakmadın dedim diyor kargocu ürünü actırmıyormus sorun olursa şubeye gelin demiş. Kapıda ödemeli alınca kargo acılmıyor mu ? Böyle bir durumda kargo firmasının bir suçu var mıdır ?