bimer bu tür olaylarda fatura yada site üzerindeki ödeme çıktısını istiyor. internet sitesine üye olduğunuzda ödediğiniz ücreti gösterir bir silip vardır bu belge ile bimere şikayette bulunabilirsiniz
hocam benim kardeşim beni kazıklayın diye adamlara resmen davetiye vermiş. Siteye girerseniz bakarsınız. Siparişi kapıda ödemeli seçip adres bilgisi vs seçiyorsunuz ödemeyi kapıda yapmıs neden kapıda acıp bakmadın dedim diyor kargocu ürünü actırmıyormus sorun olursa şubeye gelin demiş. Kapıda ödemeli alınca kargo acılmıyor mu ? Böyle bir durumda kargo firmasının bir suçu var mıdır ?