Forumda böyle bir konunun yer alması gerektiğini düşünerek, böyle bir şey yapmayı düşündüm. Olay son derece basit, bu konu altında tam 10 yıl sonrası için mesaj bırakıyoruz. 10 yıl sonunda konu eskilere düşerse dahi konuyu güncelleyeceğiz ve herkes 10 yıl sonrası için bıraktığı mesajını bulacak. Bakalım kimler buradan belirledikleri hedeflere ulaşabilecek ve kimlerin hayatında neler değişecek.

BENİM MESAJIM: Kendime ait elektronik para birimlerinin alım ve satımı yapılacağı bir döviz bürosu açacağım. Ayrıca 10 sene sonrasında mutlu bir yuva kurmayı da hedefliyorum.
İyi forumlar dilerim.
Günümüz teknolojisi ve yakın zaman için biraz zor olsa'da bakarsınız 20 seneye birşeyler olur