• 06-08-2017, 23:26:46
    #1
    Herkese merhaba değerli R10 üyeleri,

    Forumda böyle bir konunun yer alması gerektiğini düşünerek, böyle bir şey yapmayı düşündüm. Olay son derece basit, bu konu altında tam 10 yıl sonrası için mesaj bırakıyoruz. 10 yıl sonunda konu eskilere düşerse dahi konuyu güncelleyeceğiz ve herkes 10 yıl sonrası için bıraktığı mesajını bulacak. Bakalım kimler buradan belirledikleri hedeflere ulaşabilecek ve kimlerin hayatında neler değişecek.

    BENİM MESAJIM: Kendime ait elektronik para birimlerinin alım ve satımı yapılacağı bir döviz bürosu açacağım. Ayrıca 10 sene sonrasında mutlu bir yuva kurmayı da hedefliyorum.

    İyi forumlar dilerim.
  • 07-08-2017, 00:23:23
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 yıl sonraya çıkacağımız belli değil dostum mesaj bıraksak ne olur ki
  • 07-08-2017, 00:27:11
    #3
    aylık gelirim 3x
  • 07-08-2017, 00:31:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sosyal Medya'da Aylık gelirim 3000 bin TL şu anda 10 yıl bakalım kaç olacak.
  • 07-08-2017, 00:31:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Çok uzak bir tarih lakin 10 yıl sonra "1 erkek 1 kız" 2 çocuk babası olmayı ve uluslararası arası platformlarda makaleleri yayınlanan bir ekonomist olmayı çok isterdim.Neden Türkiye'nin bir George Soros'u olmasın.
  • 07-08-2017, 00:43:19
    #6
    Acaba hayatta olacak mıyım , merak ediyorum
    Ölüm denen bişey var hayatta
  • 07-08-2017, 00:57:30
    #7
    Bir sürü şey yazdım sildim. Ölürmüyüz kalırmıyız belli değil fakat,
    Şahsen şuanda yaşım 26 , 10 yıl sonra nerede olurum hiçbir fikrim yok,Parasal sıkıntım pek yok. Kendime bir amaç ugraş arıyorum. Ne yapsam beni tatmin etmiyor. Teknolojinin hızlıca gelişmesini, diger gezegenlere gitmeyi,Macera yaşamayı,Evreni Keşfetmeyi,Görmeyi falan isterdim Günümüz teknolojisi ve yakın zaman için biraz zor olsa'da bakarsınız 20 seneye birşeyler olur
  • 07-08-2017, 01:38:07
    #8
    10 yıl sonra yine ölmez sağ kalırsam "pişmanlığım devam edecek ve onu çok özlüyor olacağım"
  • 07-08-2017, 02:55:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Neden Mert Sarıca gibi bir bankanın teknoloji firmasında Sızma Testi Uzmanı olmayayım?