Bir sürü şey yazdım sildim. Ölürmüyüz kalırmıyız belli değil fakat,
Şahsen şuanda yaşım 26 , 10 yıl sonra nerede olurum hiçbir fikrim yok,Parasal sıkıntım pek yok. Kendime bir amaç ugraş arıyorum. Ne yapsam beni tatmin etmiyor. Teknolojinin hızlıca gelişmesini, diger gezegenlere gitmeyi,Macera yaşamayı,Evreni Keşfetmeyi,Görmeyi falan isterdim Günümüz teknolojisi ve yakın zaman için biraz zor olsa'da bakarsınız 20 seneye birşeyler olur