• 07-08-2017, 19:41:25
    #19
    Umarım bu yaşadıklarım şakadır.
  • 08-08-2017, 22:32:15
    #20
    3 çocuk babası naber
  • 08-08-2017, 22:46:26
    #21
    hey gidi cabadak hey. şuan bu yazıyı Real madrid - Manchester united süper kupa maçının devre arasında yazıyorsun
  • 09-08-2017, 10:18:48
    #22
    Merak ediyorum 10 yıl sonra ne durumda olacağımı
  • 09-08-2017, 10:47:45
    #23
    Geçen 10 yıla bak ve yaşadığına şükret
  • 09-08-2017, 15:32:08
    #24
    " 10 Yıl Sonra Suriyeliler Özerklik İstiyor Olacak mı ? "
    " 10 yıl sonra bugün kızım nasipse 11 yaşında olacak ve ben hala geceleri uykusuz kalacakmıyım "
  • 09-08-2017, 15:38:03
    #25
    10 Yıl sonra, torunları seviyor olmak.. Umarım bu mesaja ulaşabiliriz.
  • 09-08-2017, 17:00:53
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sonunda geberdi hain
  • 09-08-2017, 17:04:36
    #27
    Oğlum göster Çetin ( KheizLech ) abine ç....
    • KheizLech
    • Ulath
    KheizLech ve Ulath bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.