10 Yıl Sonrasına Mesaj Bırak (06.08.2017) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
10 Yıl Sonrasına Mesaj Bırak (06.08.2017)
42
●
1.658
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
10 Yıl Sonrasına Mesaj Bırak (06.08.2017)
1
2
3
4
5
07-08-2017, 19:41:25
#19
Candede
Umarım bu yaşadıklarım şakadır.
08-08-2017, 22:32:15
#20
aztech
3 çocuk babası naber
08-08-2017, 22:46:26
#21
cabadak
hey gidi cabadak hey. şuan bu yazıyı Real madrid - Manchester united süper kupa maçının devre arasında yazıyorsun
09-08-2017, 10:18:48
#22
Lone
Merak ediyorum 10 yıl sonra ne durumda olacağımı
09-08-2017, 10:47:45
#23
lancewood
Geçen 10 yıla bak ve yaşadığına şükret
09-08-2017, 15:32:08
#24
Eyupoglu
" 10 Yıl Sonra Suriyeliler Özerklik İstiyor Olacak mı ? "
" 10 yıl sonra bugün kızım nasipse 11 yaşında olacak ve ben hala geceleri uykusuz kalacakmıyım "
09-08-2017, 15:38:03
#25
aziziyeli
10 Yıl sonra, torunları seviyor olmak..
Umarım bu mesaja ulaşabiliriz.
09-08-2017, 17:00:53
#26
KheizLech
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sonunda geberdi hain
09-08-2017, 17:04:36
#27
Misafir
Oğlum göster Çetin ( KheizLech ) abine ç....
KheizLech
ve
Ulath
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler