• 06-08-2017, 23:24:28
    #1
    Herkese merhaba değerli R10 üyeleri,

    Forumda böyle bir konunun yer alması gerektiğini düşünerek, böyle bir şey yapmayı düşündüm. Olay son derece basit, bu konu altında tam 1 yıl sonrası için mesaj bırakıyoruz. 1 yıl sonunda konu eskilere düşerse dahi konuyu güncelleyeceğiz ve herkes 1 yıl sonrası için bıraktığı mesajını bulacak. Bakalım kimler buradan belirledikleri hedeflere ulaşabilecek ve kimlerin hayatında neler değişecek.

    BENİM MESAJIM: Yeni giriş yaptığım sektörde adımı duyuracak, ve sayılı bilinen kişilerden olacağım. (Hedef.)

    İyi forumlar dilerim.
  • 06-08-2017, 23:27:16
    #2
    İlk mesaj benden olsun
    "Hayallerinden Asla Vazgeçme!"
  • 06-08-2017, 23:30:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    2018 yılında Tanrı nasip ederse bir evlad babası ve bir partinin ekonomi danışma olacağım.
  • 06-08-2017, 23:31:19
    #4
    yusufaofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk mesaj benden olsun
    "Hayallerinden Asla Vazgeçme!"
    Hayallerimiz olmadıktan sonra yaşamanın ne anlamı kalır zaten.

    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2018 yılında Tanrı nasip ederse bir evlad babası ve bir partinin ekonomi danışma olacağım.
    Hakkınızda hayırlısı olsun hocam.
  • 06-08-2017, 23:31:29
    #5
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2018 yılında Tanrı nasip ederse bir evlad babası ve bir partinin ekonomi danışma olacağım.
    Allah yolunu açık etsin abicim [emoji106]
  • 06-08-2017, 23:34:06
    #6
    Hakkınızı helal edin
  • 06-08-2017, 23:35:38
    #7
    Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkınızı helal edin
    Anlayamadım hocam?
  • 06-08-2017, 23:39:32
    #8
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlayamadım hocam?
    Ne kadar yaşayacağımız belli değil, içimden geldi yazayım bir köşeye dedim buraya denk geldi. 1 yıl sonra konu tekrar gündeme gelince buralarda olamazsak eğer diye yazdım. Hayırlı akşamlar dilerim, umarım hedeflerinize ulaşırsınız
  • 06-08-2017, 23:45:55
    #9
    Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar yaşayacağımız belli değil, içimden geldi yazayım bir köşeye dedim buraya denk geldi. 1 yıl sonra konu tekrar gündeme gelince buralarda olamazsak eğer diye yazdım. Hayırlı akşamlar dilerim, umarım hedeflerinize ulaşırsınız
    Orası kesinlikle öyle hocam ama hayat yolunda devam edecek şekilde düşünerek mesajlar bırakılması için açtım konuyu. Kader bu, bir bakarsınız hedefimize 1 gün kala gideriz bir bakarsınız yıllar kala...