Konu
1 Yıl Sonrasına Mesaj Bırak (06.08.2017)
06-08-2017, 23:39:32
#8
Byismail
AhmetKofali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anlayamadım hocam?
Ne kadar yaşayacağımız belli değil, içimden geldi yazayım bir köşeye dedim buraya denk geldi. 1 yıl sonra konu tekrar gündeme gelince buralarda olamazsak eğer diye yazdım. Hayırlı akşamlar dilerim, umarım hedeflerinize ulaşırsınız