AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlayamadım hocam?
Ne kadar yaşayacağımız belli değil, içimden geldi yazayım bir köşeye dedim buraya denk geldi. 1 yıl sonra konu tekrar gündeme gelince buralarda olamazsak eğer diye yazdım. Hayırlı akşamlar dilerim, umarım hedeflerinize ulaşırsınız