Ne kadar yaşayacağımız belli değil, içimden geldi yazayım bir köşeye dedim buraya denk geldi. 1 yıl sonra konu tekrar gündeme gelince buralarda olamazsak eğer diye yazdım. Hayırlı akşamlar dilerim, umarım hedeflerinize ulaşırsınız
Orası kesinlikle öyle hocam ama hayat yolunda devam edecek şekilde düşünerek mesajlar bırakılması için açtım konuyu. Kader bu, bir bakarsınız hedefimize 1 gün kala gideriz bir bakarsınız yıllar kala...