Ad soy ad com.tr domainim mevcut com ve net başkaları tarafından alınmış.Üstelik net domain ise hiç bir akrabalık bağım olmayan genç bir web tasarımcıya ait büyük ihtimalle bir yada iki yıl sonra aramıza katılır.Kapitalist düzen domain uzantıları konusunda bile bizi sömürüyor.Temiz bir Google geçmişi için onlarca domain almak zorunda kalıyorum.O da yetmiyormuş gibi benimle aynı adı soy adı taşıyan ve .net uzantısını kullanan arkadaş bir web tasarımcı çıkıyor.Ötekisi bir mimar çıkıyor bir diğeri gezgin çıkıyor gerçekten şaka gibi.Anladığıma göre ad ve soyadımla ilgili domainleri toplama takıntım beni baya yorucak.
Lanet olsun sana kapitalizm.
Neden bu kadar çok domain uzantısı var
21
●1.133
- 22-07-2017, 21:14:33Üyeliği durdurulduBu konu bende takıntı haline geldi üstad.Bir de bu işin ticaretini yapanlar açısından olaya baktığım da jenerik diye tabir edilen bir domain alıp ertesi gün onlarca farklı uzantısı çıkması çok üzüntü verici bir durum olsa gerek.İcann bu domain uzantıları konusunda bence kapitalist düzenin oyuncağı haline gelmiş.mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2017, 21:50:19Bence (yaşlanıyoruz, gençken benzer bir toplama hastalığım vardı, geçti) com.tr kalsın diğerlerini şutlayın gitsin. Fotoğrafınız ve ayırt edici bilgiler yeterli olur,
Facebook aynı isim soyad bulunması sizi rahatsız etmiyorsa diğerleri de etmesin
- 22-07-2017, 22:03:22Üyeliği durduruldu.com.tr yi zaten mail hesabı olarak kullanmayı planlıyorum üstad.Hayata dair banka fatura iletişim sosyal ağ hesapları r10.net de olmak üzere com.tr de toplayacağım.Sizde de aynı durum var mı bilmiyorum ama mail hesabı bolluğu yaşıyorum.A bankasına başka mail B bankasına başka mail sosyal ağlara başka mail faturalara başka mail kullanmışım hepsini .com.tr mail adresi çatısı altında toplamayı hedefliyorum.metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2017, 22:14:49yapma üstad, çok büyük hata oluyor. her şeyi tek mailde topluyorsun, sonra gerekli gereksiz herkes aynı maile hücum ediyor. spam silmekten güne bir saat geç başlıyorsun...KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir gmail, hesabım var, spma olasılığı çok yüksek olanları yıllardır bu adrese yönlendiriyorum. bir live var, genelde iş için kullanıyorum. bir de ad soyad var, sadece kişisel işlerim ve arkadaşlarım için kullanıyorum. telefonda da sadece bu hesap tanımlı zaten. diğerlerini sadece ihtiyaç halinde açıyorum ki moralim bozulmasın
- 22-07-2017, 22:22:14KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Himm, cep numaraniz da jenerik mi?
Farkli uzantilar kulvari genisletse de, siralama belli .com ve digerleri... - 22-07-2017, 22:25:50Üyeliği durdurulduJenerik sahibinden.com dan satın almıştım 😁😁😁Sıralama konusunda haklısın üstad.mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2017, 22:39:05KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teshis:
ayrinti ve detaylara takilan bi kisiliginiz var.
Mukemmele ulasmak icin iyi hir ozellik olsa da, ayrintilarla fazla mesgul olmak, asil hedefe ulasmayi geciktirebilir