Bence (yaşlanıyoruz, gençken benzer bir toplama hastalığım vardı, geçti) com.tr kalsın diğerlerini şutlayın gitsin. Fotoğrafınız ve ayırt edici bilgiler yeterli olur,
Facebook aynı isim soyad bulunması sizi rahatsız etmiyorsa diğerleri de etmesin
.com.tr yi zaten mail hesabı olarak kullanmayı planlıyorum üstad.Hayata dair banka fatura iletişim sosyal ağ hesapları r10.net de olmak üzere com.tr de toplayacağım.Sizde de aynı durum var mı bilmiyorum ama mail hesabı bolluğu yaşıyorum.A bankasına başka mail B bankasına başka mail sosyal ağlara başka mail faturalara başka mail kullanmışım hepsini .com.tr mail adresi çatısı altında toplamayı hedefliyorum.