KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.com.tr yi zaten mail hesabı olarak kullanmayı planlıyorum üstad.Hayata dair banka fatura iletişim sosyal ağ hesapları r10.net de olmak üzere com.tr de toplayacağım.Sizde de aynı durum var mı bilmiyorum ama mail hesabı bolluğu yaşıyorum.A bankasına başka mail B bankasına başka mail sosyal ağlara başka mail faturalara başka mail kullanmışım hepsini .com.tr mail adresi çatısı altında toplamayı hedefliyorum.
yapma üstad, çok büyük hata oluyor. her şeyi tek mailde topluyorsun, sonra gerekli gereksiz herkes aynı maile hücum ediyor. spam silmekten güne bir saat geç başlıyorsun...

bir gmail, hesabım var, spma olasılığı çok yüksek olanları yıllardır bu adrese yönlendiriyorum. bir live var, genelde iş için kullanıyorum. bir de ad soyad var, sadece kişisel işlerim ve arkadaşlarım için kullanıyorum. telefonda da sadece bu hesap tanımlı zaten. diğerlerini sadece ihtiyaç halinde açıyorum ki moralim bozulmasın