Ben soyad.org u aldim, isim soyisim bostu, su an ne durumda bakmadim.Bence fazla buyutmemek lazim.
Bu konu bende takıntı haline geldi üstad.Bir de bu işin ticaretini yapanlar açısından olaya baktığım da jenerik diye tabir edilen bir domain alıp ertesi gün onlarca farklı uzantısı çıkması çok üzüntü verici bir durum olsa gerek.İcann bu domain uzantıları konusunda bence kapitalist düzenin oyuncağı haline gelmiş.