benim şu an 45 gün kaldı bitmesine askerliğin. herkese tavsiye ederim. anlatılan kadar kötü şeylerde var abartılanlarda. askerlik insanı ibraz daha olgunlaştırıyor bu doğrudur. hiç yanyana yatmayacağın insanlarla aynı odada uyunca insan hayatı biraz daha anlıyor. acemi birliğinden hiç çekinmeyin ne olduğunu anlamayacaksınız zatenb. şunun kaydı bunun kaydı derken . olay 100 şafaktan düştükten sonra. geçmiyor