• 23-07-2017, 11:22:50
    #37
    benim şu an 45 gün kaldı bitmesine askerliğin. herkese tavsiye ederim. anlatılan kadar kötü şeylerde var abartılanlarda. askerlik insanı ibraz daha olgunlaştırıyor bu doğrudur. hiç yanyana yatmayacağın insanlarla aynı odada uyunca insan hayatı biraz daha anlıyor. acemi birliğinden hiç çekinmeyin ne olduğunu anlamayacaksınız zatenb. şunun kaydı bunun kaydı derken . olay 100 şafaktan düştükten sonra. geçmiyor

    allah sabır versin.
  • 23-07-2017, 11:57:17
    #38
    Kastamonu ve Gaziantep ' e gelebilecek olanlar var ise eğer ki her konuda yardım yapabilirim..
    1-2 seneye ben de giderim artık..
  • 24-07-2017, 10:27:32
    #39
    Eğitim Birliği : 5 İNCİ P.EĞT.TUG.K.LIĞI / SİVAS MERKEZ / SİVAS Celp Grubu: 2 Esas Birliği : 5 İNCİ P.EĞT.TUG. 3 ÜNCÜ HD.EĞT.TB. 5 İNCİ HD.EĞT.BL. / SİVAS MERKEZ / SİVAS


    yapan var mı?