• 22-07-2017, 00:40:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar kısa dönemler uzun dönem yapınca ne avantajı oluyor pek bilgim yokta
    biri 6 ay biri 12 ay.
  • 22-07-2017, 00:46:12
    #11
    Acemi birliği: amasya

    Usta Birliği: aydın

    Celp Grubu : 2

    Kısa dönem er

    Arkadaşlar bu yerler hakkında bilgisi olan var mı ?
  • 22-07-2017, 03:09:03
    #12
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ç.KALE 116.J.EĞT.****.LIĞI/ÇANAKKALE/ÇANAKKALE

    Aynı şekil 13 Eylül'de bende uzun dönem olarak gideceğim.
    Hayırlı olsun, çok istedim astek olmayı kısmet olmadı.

    Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memleketime geliyorsun hocam hayırlı olsun. Benim de Ankara: Mamak ve Kıbrıs:Lefkoşa kısa dönem
    Size'de hayırlı olsun hocam, bakalım sizin memleket nasılmış

    Alptug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kastamonu hakkında merak ettiğin bir şey olursa mesaj atabilirsin.
    Karabükte bir kız var bugün instagramdan görünce yazdı da Karabük - Kastamonu arası ulaşım nasıl?

    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar kısa dönemler uzun dönem yapınca ne avantajı oluyor pek bilgim yokta
    2.300 Maaş
    Asteğmen ( komutancık)
    Dolayısı ile itibar, belirli saatler, belirli konaklama yerleri(bölgeye göre değişmekte) vs vs.

    Sefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acemi birliği: amasya

    Usta Birliği: aydın

    Celp Grubu : 2

    Kısa dönem er

    Arkadaşlar bu yerler hakkında bilgisi olan var mı ?
    Hayırlı olsun hocam, illaki oralarda askerliğini yapmış birileri çıkacaktır.
  • 22-07-2017, 04:04:03
    #13
    Kırıkkale.
  • 22-07-2017, 06:20:20
    #14
    Şimdiden Hepinize Hayırlı teskereler, allah gidip geri donmeyi nasip etsin.
  • 22-07-2017, 08:27:14
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Değerli arkadaşlarım
    Olurda oralarda maddi manevî başınız dara düşerse sizlere her türlü desteği vermeye hazır olduğumu ve sizlerden yalnızca bir mesaj uzakta olduğumu unutmayın.
    Hepinizle gurur duyuyorum.
  • 22-07-2017, 08:49:20
    #16
    ben de gideceğim inşallah okul bitince. herkese iyi teskereler dilerim. hayırlı olsun.
  • 22-07-2017, 09:00:21
    #17
    Merhabalar,
    1 Yıl sonra bende gideceğim Uzun dönem Bakalım.


    Sevgiler, Saygılar.
  • 22-07-2017, 09:24:54
    #18
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çanakkale'de bir derdin, bir isteğin olursa ulaş hocam bana.
    Sağolasın hocam Allah razı olsun. Kısmet olursa tanışırız sizinle.